Arie van Dijk beoogd raadslid ChristenUnie Elburg

Portret 200x200 Arie van Dijkzaterdag 27 februari 2016 15:11

Vanwege het vertrek van Jenny van de Weg-Kruithof als raadslid namens de ChristenUnie in Elburg ontstaat er een vacature. Arie van Dijk heeft aangegeven zich te willen gaan inzetten voor onze gemeente als gemeenteraadslid namens de ChristenUnie.

In maart 2016 verhuist Jenny van de Weg-Kruithof naar de gemeente Oldebroek. Daarom heeft ze in de gemeenteraadsvergadering van februari afscheid genomen als raadslid namens de ChristenUnie Elburg. Jenny blijft wel actief bij de ChristenUnie betrokken. Vanaf maart 2016 gaat zij aan de slag binnen het bestuur van ChristenUnie Gelderland.

Als eerstvolgende op de verkiezingslijst is Arie al een aantal jaren actief binnen de fractie van de ChristenUnie als adviseur. Het bestuur en de fractie van de ChristenUnie Elburg zijn dan ook blij dat Arie heeft aangegeven ook te willen toetreden als gemeenteraadslid namens de ChristenUnie.

Arie van Dijk: “Graag zet ik mij in voor jong en oud in alle kernen van de gemeente Elburg. Kernwoorden zijn voor mij: respect, samenwerking, eerlijkheid, verantwoord evenwicht en duidelijkheid. Dit alles vanuit de opdracht, die je als christen hebt gekregen.”.

Archief > 2016 > februari